-->

31 Dis 2012

SoRry Lewat Sikit...




Akhirnya setelah mngalami suatu keadaan yang tidak selesa iaitu dengan perkataan yang lebih senang difahami kurang sihat..akhirnya Alhamdulilah kini semakin sembuh..sebab tulah blog ni dah beberapa hari x berupdate..so maafkan saya bagi sape2 yang tertunggu-tunggu update dari blog ni khususnya kepada semua peserta segmen saya iaitu Segmen Tambah Follower Di Hujung Tahun..Insyaallah hari ni atau esok akan saya senaraikan semua peserta yang telah join segmen saya ni..dont worry link2 anda akan saya kemaskinikan sekejap lagi..so stay tune..pasni dh boleh blogwalking dengan lengkapnya ;) sorry yer pada smua sebab terlewat nak umumkan keseluruhan senarai peserta tuh..

8 ulasan:

  1. it's oke..take ure time ya ;) senang² dtg lah jenguk kite yer.hihii

    BalasPadam
  2. smela ngn nad..demm x siht..ni pun x baik lagi..ahrini bru dpt blogwalking..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah dah semakin sembuh~ :)

    BalasPadam
  4. Take a good rest.. Semoga cepat sembuh & selamat tahun baru M.Banu! ^^,

    BalasPadam
  5. La...Banu sakit ka? Sakit apa tu dik?

    BalasPadam
  6. dah sihat pun kena teruskan jaga kesihatan ye. :)

    BalasPadam
  7. sekarang miss banu dah sihatkan..
    alhamdulillah...!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017